Nu rimtai, prikelti tiksliau nukopijuoti jau 10 metų egzistuojantį eksperimentą „free hugs“ daug kainuoti neturėjo. Tokios idėjos gali gimti studentų auditorijose, bet ne didžiausioje Lietuvoje kūrybinėje agentūroje. Nei video klipas, nei „viral“ versija neturi jokio atgaivos elemento dėl ko galėtum visa tai pavadinti „pateikimu naujai“, „kitokiu kampu“ ar kažkaip kitaip tai pateisinti. Nei techninis, nei kūrybinis išpildymas nė kiek neatrodo geriau nei dešimtmečio senumo socialinis eksperimentas ir šimtai po jo sekusių tokių pat video (surinkite „YouTube“ „free hugs“ ir pamatysite). Video klipo produkcija alsuoja tokia chemija, kurią „fiksai“ galėjo gaminti prieš tuos pačius 10 metų.

Originalas:

Share Button
  • Gabrielius Gabužis

    sutinku. Bet čia nėra rinkos situacijos ir koks yra Tele2 įvaizdis bendrame kontekste. Kūrybinis sprendimas silpnas, bet laiku ir vietoje, ir išskiria Tele2 iš konkurentų. Tai šiuo atveju reikia vertint ne Ogilvy, o Tele2 vs Omintel vs Bite