Tele2 4G muzika: unikalus, vienintelis pasaulyje, stogą raunantis…

Tele2 4G muzika: unikalus, vienintelis pasaulyje, stogą raunantis…

3 1832

„TELE2 4G internetu naudojasi daugiausia žmonių Lietuvoje. Daugiau nei pusė milijono. Žmonėms tai, tikriausiai, mažai, ką sako arba sako… kažką. „Inovacijų biuro“ užduotis yra kalbėti apie tuos dalykus taip, kad galima būtų suprasti“, – sako „Inovacijų biuro“ veidas Arnoldas Lukošius ir, kad būtų tikrai suprantama, idėją šiek tiek paaiškina projekto idėjos autorius – menininkas Andrius Šarapovas:

„Instaliacijos pagrindas yra sudarytas 77-ių segmentų, kurių kiekvieną sudaro pagal tam tikrą natą suderinta metalo plokštelė, skambesio aktyviklis, skambesio slopintuvas, rezonatorius, elektronika, tvirtinimo elementai ir šviesa. Erdvė, kurioje yra instaliacija, padalyta į devynis plačius ir keturis ilgus koridorius. Klausantis instaliacijos priklausomai nuo judėjimo krypties ar judesio intensyvumo girdima vis kitokia muzikinė kompozicija: skirtingo ritmo, tonacijos ir harmonijos“.

Gerai, su intencija „to prove the point“ aš, galbūt, parinkau ne pačią geriausią citatą, tačiau pabūkite patys sau profesoriais – štai jums keturių minučių klipas, po kurio peržiūros pabandykite kitam žmogui paaiškinti, kaip veikia ši instaliacija ir, kas dar svarbiau – kaip tai suprantamiau pavaizduoja tą pusę milijono 4G naudotojų?

Aš pats esu didelis Howard Gossage išminties “People don’t read ads—they read what interests them, and sometimes it is an ad“ šalininkas, tad džiugu girdėti, jog tai yra artima TELE2 marketingo skyriui dėl ko ir gimsta tokie unikalūs projektai, kaip 4G automobilis, dabar muzika, o ateityje visai nesunkiai tai bus galima pratęsti tautinio kostiumo siuvimu 4G greičiu bei 4G bulvių skustuku didžiausiam kūgeliui cepelinui Lietuvoje. Žiniasklaida mirga pranešimais apie šį unikalų projektą (juk toks ir tikslas – su puikiu turiniu iššauti žiniasklaidoje ir žmonių galvose!) bei antraštėmis iš serijos „Įžymybės liko be žado“ bei „Kitoks TELE2 komunikacijos šūvis, arba darbas „Kanų liūtams“, tačiau net jeigu ir būtų po šiais tekstais nors vienas kitas komentaras (į temą), klausimas išlieka: Kaip man šis projektas padės pajusti TELE2 4G dydį ir galią?

Prisipažinsiu, kad keturių minučių klipą peržiūrėjau (ir ne kartą) tik iš profesinio intereso, nes niekada ryte prabudęs neuždaviau sau klausimo „Įdomu, o kaip skamba 4G muzika?“ ir niekada tokio neužsiduočiau, nebent būčiau pakviestas į specialų renginį šia tema. Tuo pačiu, net, kaip išlepusios sostinės gyventojas rimtai svarstau aplankyti šį ŠMC lygio kūrinį. Ką iš šio apsilankymo apie TELE2 išsinešiu aš ir dar keli tūkstančiai žmonių, kurie prie šio kūrinio prisilies tiesiogiai? Sunku pasakyti. Bet šiuo metu viskas galvoje reziumuojasi, kaip „Puikus, įdomus projektas. Gaila, kad nepavyko“.

Share Button
  • n0de

    Buvom su šeima, įdomu pamatyti, išgirsti. Bet informacijos, kad suprasti kas tai yra, kaip ir kodėl tai veikia, tai trūksta. Nei iš klipo, nei iš to, ką galima pamatyti toje erdvėje (tekstų ant sienų) iki galo nėra aišku, kaip vyksta pats konvertavimo procesas, nes vis tik tai nėra radijo bangų konvertavimas į mums girdimas bangas, o kažkokių klientų prisijungimų skaičių regionuose konvertavimas į 4 natas, still, nei aišku, nei ką. Bet taip pat, šis projektas, neverčia manęs susimąstyti, kad gal reikėtų pereiti iš bitės į tele2..

  • Justinas

    Man tai kaip ir viskas aišku, dežutės – regionai, dežutės skambesys – kiek tam regione buvo prisijungimų prie interneto. Ko gero kuo daugiau – tuos aukštesnė nata. Aišku tą galėjo paaiškint. Realiai tas pats, kas stulpelinė diagrama, tik kiekvienas stulpelis – atskira dežutė, o stulpelio aukštis, natos stiprumas.

  • http://arsbenevivendi.blogspot.co.uk Auste

    „If a story is moving, no one is going to care that it’s brought to you by a brand. Rather, they’re going to be happy the brand brought it to them.“
    Cia skirtumas nuo direct advertising it storytelling for brand awareness.
    Beveik visos christmas ir super bowl ads nieko apie produkta ar servisa nekomunikuoja, o pasakoja istorija, tad tikrai idomus projektas, o sprest ar nepavyko – klientas nuspres :)

    Beje, manau instaliacija pavyko, video galbut ne. Per ilgas ir sudetingas – sutinku!