TELE2 1NOVAC1JŲ B1URA5_: Unikalus eskperimentas, bet tik tiek.

TELE2 1NOVAC1JŲ B1URA5_: Unikalus eskperimentas, bet tik tiek.

Autorius -
0 739

TELE2 ir „Adell Taivas Ogilvy“ darbas „Automobilis interneto greičiu“ atrodo, kaip case’inis projektas su kuriuo agentūra mielai pasivažinės po vietinius, regioninius ir, galbūt, net pasaulinius reklamos festivalius. Akivaizdžiai per ilgas, virš 4 minučių trunkantis idėjos pristatymas, jau tampa vizitine agentūros kortele (prieš tai buvo SEB „Tėvų pinigai – tėvų ir sprendimai?“), bet tai nebūtų problema, jeigu technologijos „wow“ faktorius būtų ne studentų fakultatyvo lygmenyje, bet iš tiesų sukuriantis pridėtinę vertę visuomenei, turintis potencialo būti panaudotas kažkam kitam (nei Lukošiaus siūlomam kombainui), kažkur kitur. Šiuo atveju tiesiog buvo paimtas faktas, jog „TELE2 4G ryšys veikia 97% Lietuvos teritorijos“ ir pabandyta tai pristatyti originalesne forma nei darant screenshot’us Rusnės saloje ar ant Aukštojo kalno. Pavyko gražiai, net užliūliuojančiai, sprendžiant pagal tai, kiek mažai po kampanijos atsirado klausiančių, kaip konkrečiai šis eksperimentas įrodo, kad TELE2 4G ryšys veikia 97% Lietuvos teritorijos? Nes veikia kelyje nuo Vilniaus iki Ventės rago, ties Kaunu pasukant 20 kilometrų link Linksmakalnio ar iš tiesų buvo apvažiuota 97% Lietuvos ir patikrinta? Geriausiu atveju, turim melagingą reklamą, blogiausiu – unikaliu eksperimentu įrodyta, kad niekam ji nerūpi.

Share Button