Švyturys. Krepšinis. „Nealkoholinis“.

Švyturys. Krepšinis. „Nealkoholinis“.

0 1141

Po dviejų krepšinio reklamų-dizasterių iš „Viasat“ bei „Viaplay“, kiekviena reklama, kurioje bus nors oranžinis krepšinio kamuolys atrodys, kaip dėmesio vertas darbas. Šia prasme „Not Perfect“ savo padarė, nors ir nepersistengė. Tiesą sakant, identiška TV klipo idėja (tik dar plius Sabonis) buvo pakete, kuris laimėjo „Eurobasket 2011“ konkursą, bet, ačiū Dievui, dėl techninių nesklandumų šios idėjos tada pavyko atsisakyti ir ji buvo pakeista Marijono „Nebetyli sirgaliai“.

Tiek apie krepšinį. O dabar dar truputis apie nealų arba, kaip rašė Šekspyras: „Jei vadinsim rožę kitu žodžiu, ar ji kvepės mažiau?“ Jeigu tada, kai Arvydas dar neįtarė, kad reklamuos LIDL trumpikes už 4.99€, nealkoholinio-„Kalnapilio“-geriausio paieškos atrodė, kaip gudrus marketinginis ėjimas, tai kuo toliau, tuo labiau prekių ženklų (deja, net ir tokių kadais solidžių, kaip „Švyturys“)  komunikacija ima atsiduoti ne apyniais, bet elementariu cinizmu. Jau net sunku ir beatgaminti, kada alugerių šalies realybė virto aludarių krašto įvaizdžiu, bet štai štai… jau iš kraniukų pilstomas nealkoholinis (rimtai, čia kuriam bare?) ir 50 pakeltų nealkoholinio taurių bare, krepšinio varžybų metu. Čia iš kur, iš Verygos sapno? Tokia logika, gal iš tiesų užtenka filmo kamputyje užrašyti „ne seksas“ ir S filmus per TV rodyti iš karto po „Panoramos“?

Agentūra: Not Perfect I Y&R Vilnius
Režisierius: Justas Ramanauskas

Share Button