Susiplanuok kampaniją spaudoje be media agentūros

Susiplanuok kampaniją spaudoje be media agentūros

Autorius -
5 148

Mums į akis pateko neseniai (?) startavęs produktas – adpress.lt. Tai yra nemokamas įrankis spaudai planuoti. Kaip raš „Adpress“ apie save:

  • Prisiregistravę, matysite visų leidinių įkainius, nuolaidas, galimas reklamos pozicijas, tiražą ir periodiškumą.
  • Per 10 minučių galėsite susiplanuoti, ir jeigu norėsite, užsakyti reklamą nesvarbu keliuose leidiniuose.
  • Nebereikės gaišti laiko bendraujant su skirtingais leidiniais, derinti detalių ir laukti patvirtinimų.
  • Nereikės mokėti jokių mokesčių reklamos agentūrai už reklamos planavimą ir užsakymą.

Leidinių – virš 180. Klientų sąraše – „Aibė“, „Reserved“, „Aegis“, „Royal Canin“ ir eilė mažesnių, bet žinomų prekės ženklų.

Įrankis, atrodo, įdomus, bet patys po „vidurius“ nelandžiojome. Pavyzdžiui, spėju, TNS reitingais planuoti nepavyks. Tad būtų įdomu išgirsti jūsų nuomonę.

Capture

Share Button
  • T.

    Klausimas media dirbantiems žmonėms:
    Kaip manot ar kas nors pasikeistų media rinkoje, jeigu TNS išleistų panašų įrankį tik visiems media kanalams planuoti, ne tik spaudai. O gal net paprastesnį, kuriame suvedi biudžetą, TA demografiją ir tau programa sudėlioja kaip maksimaliai surinkti tuos TRP?

    • media žmogus

      o taip, tikrai pasikeistų. TRP jau seniai niekam neįdomūs, planuojamas dažnis +3, +11 ir pan. tiesiog TRP koreliuoja. Rinktu visos reklamos po 170 TRP/w ir niekas neišsiskirtų. tad kol kas be media agentūros gali tik maži brandai.

    • T.

      Media žmogau,
      parašėte, kad kol kas be media agentūros gali tik maži brandai.

      Ar ateityje, bent teoriškai, planavimą galės pakeisti algoritmai?

  • Domas

    Teoriškai įrankis įdomus tiems, kurie patys ir anksčiau planavosi bei tiesiogiai bendraudavo su leidiniais, nes atstoja Excel’į, kurio teoriškai daryti nebereikėtų. Projekto sėkmė priklausys nuo to, kaip lanksčiai galės kisti nuolaidų sistema. Tik klausimas – ar galimi klientai puls skambinti ir teirautis didesniu nolaidų, nei gauna dirbdami su leidiniais tiesiogia bei turėdami atskirus susitarimus/sutartis. Žinau ne vieną atvejį, kai nišinės įmonės su pakankamai nišiniais leidiniais per ilgus bendradarbiavimo metus yra išsimušę tokias sąlygas, kurių nei viena media agentūra pasiūlyti negalėtų.
    Kitas dalykas – pats projektas yra virtuali media agentūra, savo mokesčius įskaičiavusi į nuolaidas, kas nėra skaidru iš principo. Spaudos leidiniai ras motyvatorių su savo geriausiais klientais išlaikyti tiesioginį santykį.
    Trečias dalykas – projektas neatsako į klausimą, o kodėl man kaip įmonei, spaudos reklama tinka labiausiai šiame verslo ar produkto vystymosi etape? Bei neatsako į klausimą dėl geriausios įmanomos paveiaus kontakto kainos visoje žiniasklaidos rinkoje. Jei aš žinau atsakymą, kad spauda tinka, bei reklamą užsakydavau tiesiogiai – leidiniuose turėsiu geresnes sąlygas, nei naujai įsikūrusi virtuali kontora. Jei aš atsakymo nežinau, teks kreiptis į media agentūrą arba į kokį kitą garbų ir protingą asmenį patarimo.
    Be to, sistema negalės modeliuoti ilgalaikių įsipareigojimų ir iš to sekančių specialių vieno ar kito leidinio sąlygų. Kitu atveju ji tampa ne objektyviu įrankiu, o dar viena pseudo elektronine spaudos planavio kontora su savo gyvais agentūriniais žmogeliukais.

    • Ali

      Po testu. Jeigu esi jauna kontora, arba neturi idirbio su vienu ar kitu leidiniu, kodel nepasinaudojus tuo kas turi?