Nulis krepšinio su „Viaplay“.

Nulis krepšinio su „Viaplay“.

Autorius -
0 264

„…šį kartą stengtasi sukurti inovatyvią, jaunam ir jaunatviškam,
pirmuosius veiklos metus žyminčiam prekės ženklui tinkančią idėją,
tad ieškota netradicinių, dar nenaudotų leitmotyvų, nebūdingų įprastai
sporto reklamai“.

- Mindaugas Gumauskas, „Viaplay“

Rytų reklamos fronte nieko naujo – artėjant Europos krepšinio čempionatui Sėkla ir vėl užkandžiauja dešrelėmis. Jau dabar skauda galvoti apie tai, kokį šūdą iš mūsų krepšinio rinktinės bandys išspausti buitinės technikos ekspertai, dešrelių bei tamponų gamintojai ir tuo pačiu suprantamas noras nuo viso to pabėgti. Nesuprantama yra tik, kodėl bėgimas turi tapti baletu? Kur dingsta pats krepšinis, su juo susijusios emocijos? Po kaldra, bare ar ežere krepšinis vis tiek yra krepšinis ir daugumai lietuvių krepšinis yra būtent tai – emocinė bomba, o ne nuotaikinga kelionė į mėnulį su Monika Liu (kad ir kokia žavi jos daina būtų pati savaime).

Įdomu ir tai, kad jau antros per kelias savaites reklamos apie krepšinį autorius yra Antonio Bechtle (prieš tai buvo moralizuojanti „Lietuvi, ar krepšinis tikrai antroji tavo religija?“). Jau galima būtų vadinti specializacija, bet gal geriau nereikia.

Share Button
Paulius Rymeikis yra socialinės reklamos agentūros „Nomoshiti“ vadovas, Vilniaus Dizaino kolegijos dėstytojas ir „Dansu Dansu“ autorius nuo 2009 m.