Nu jomajo, kokia Valstybinės ligonių kasos reklama!

Nu jomajo, kokia Valstybinės ligonių kasos reklama!

Jeigu atmintis nepaveda, jau kai buvo paskelbtas konkursas šiai socialinei reklamai (ir kampanijai aplink ją), užsakovas, lyg žinovas, nurodė, kad joje turės būti žinomas personažas. Tada tai sukėlė šypseną, tačiau žinomas herojus ar ne, nėra taip svarbu – svarbiau žinutės taiklumas, paveikumas, įgyvendinimas.

Ir čia jau sunku pasakyti ar, berods, iš „M-1“ nužengęs personažas Vydas (aktorius Aistis Mickevičius) yra tas veikėjas, kurio reikėjo kompensuojamųjų vaistų reklamos tikslinei auditorijai – tam reikia nors minimalaus tyrimo. Iš vienos pusės, atrodytų, turime pensinio amžiaus žmogų, kurio gyvenimo detalės ekrane turėtų rezonuoti tikslinės auditorijos galvoje, tačiau tuo pačiu, tai personažas komiškai įkūnijantis pensynyko stereotipus. Čia lyg spuoguotas-akiniuotis informatikams aiškintų, kokį kompiuterį rinktis. Vis tik, galiausiai, labiausiai užstringa situacijų absurdiškumas, vaidybos nenatūralumas ir bendrai tonas, kuriuo sudegusio cirko „Juokis“ artistai protina pensinio amžiaus žiūrovus – nebūtina taip akivaizdžiai viešai demonstruoti, jog savo klientą laikai kvailesniu už save.

Share Button
  • designer

    ir už reklamą nepermokėk

  • Tomas Kirša

    Įdomu, kas vykdytojas ir koks biudžetas