Lietuvi, ar krepšinis tikrai antroji tavo religija?

Lietuvi, ar krepšinis tikrai antroji tavo religija?

Autorius -
0 575

„Rungtynių žiūrimumo rodikliai sako, kad varžybos, kuriose nežaidė Lietuvos rinktinė, sulaukia net kelis kartus mažesnio lietuvių dėmesio, tad pavyzdžiui didelė dalis mūsų šalies sirgalių 2015 m. Europos krepšinio čempionate praleido tais metais karjerą Vokietijos rinktinėje baigusio Dirko Novickio ašaras po pralaimėjimo Ispanijai 77:76 ar herojiškus keturiasdešimt Pau Gasolio pelnytų taškų pusfinalyje prieš čempionato favoritais laikytus prancūzus“ – ši pastraipa iš „Viasat“ pranešimo spaudai puikiai reziumuoja ir kliento problemą, ir galimą sprendimą. Deja, reklamoje sprendimas kiek kitoks – užlankstytas moralizavimas apie „svetimų“ varžybų žiūrėjimą ir vargiai teigiamos (jeigu išvis) emocijos. Tikėtina, kad klipo biudžetas sklandė kažkur ore, o kai neturi agentūros galinčios padengti išlaidas avordinei reklamai, tenka suktis kitaip.

https://www.youtube.com/watch?v=zNILJYrmIGU
Ir, aišku, jeigu jau pranešime spaudai vadini reklamą „epine“, būtų gražu į youtube klipą patalpinti geresne nei 480p kokybe.

Idėja: Antonio Bechtle
Gamyba: Dansu

Share Button