Liberalėjam: Tele2 atsako konkrečiai – Labas meluoja

Liberalėjam: Tele2 atsako konkrečiai – Labas meluoja

Autorius -
15 1

Dar visai nesenai stebėjomės, kad Labas klipuose pašiepia Tele2 reklamas ir tai atrodė kaip visai drąsus žingsnis (esame atpratę nuo lyginamųjų reklamų), tačiau dabar tie klipai atrodo kaip švelnus “surface scratch” – reklamose atviru tekstu sakoma, kad konkurentas blogesnis: minimi pavadinimai, skaičiai, rodomi klientai. Labas sako A, o po kelių dienų Tele2 atsako B – štai ką Tele2 transiuos per TV nuo šiandien:

Apie konkurenciją: jei Lietuvoje liberalizuotume reklamos rinką kaip JAV, gal konkurencija dar padidėtų? Gal jau skaitėte – JAV, LA atsidarė nauja kavinė “Dumb Starbucks Coffee” – visiška Starbucks kopija tik su “kitu” pavadinimu. Starbucks sakė, kad nieko bendro su tuo neturi. Dumb SC kurį laiką dalino nemokamą kavą. Po kelių dienų kavinė užsidarė, tačiau ne dėl savo pavadinimo, bet dėl to, kad neturėjo higienos leidimo. Projektas buvo užsuktas Kanados komiko Nathan Fielder, kuris juokauja dideliu mastu:

P.S. Dumb Starbucks merchandising’o jau galima nusipirkti Ebay. Keista, kad dar pas mus nei vienas operatorius neprekiauja savo herojų marškinėliais ir kažkaip nedalina jų atributų – juk galima būtų įtraukti klientus atstovauti tavo pusę.

Share Button
  • Nutaiva

    Įdomu ar turėjo teisę (buvo gavę raštišką sutikimą) kaupti Ugnės duomenis rinkodaros tikslais. Ar tame sutikime, jeigu jis išviso yra, buvo numatyta kiek laiko po sutarties ar bet kokių ryšių su operatoriumi nutraukimo bus saugomi Ugnės duomenys ? Kam jie bus naudojami ? Ar bus galima viešinti, kiek Ugnė išleisdavo T2 paslaugoms ?

    • Kestutis

      Išties čia yra įdomus teisinis klausimas – ar galima pasakyti eteryje, kiek konkretus žmogus mokėjo? Ar čia “fake” reklama ir kalbama ne apie šią konkrečią moterį?

    • Andrius Baranauskas

      Sveiki,

      Kiekvienas asmuo pats nustato savo privatumo ribas. Kadangi p. Ugnė per visuomenės informavimo priemones pati nušvietė faktus apie savo privatų gyvenimą, jos teisių negali pažeisti tolesnis „Tele2“ domėjimasis jos išsakytos informacijos apie privatų gyvenimą teisingumu. Be to, Lietuvos Aukščiausiasis Teismas, nagrinėdamas ginčus, susijusius su asmens privatumo apsauga, taip pat yra pažymėjęs, kad jeigu asmens privataus gyvenimo faktų, nuotraukos publikavimą pateisina viešasis interesas, asmens sutikimas nereikalingas. Šiuo atveju viešasis interesas akivaizdus, jeigu aptariama „LABAS kontrakto“ reklama klaidinama didelė dalis vartotojų.
      Atkreiptinas dėmesys į tai, kad „Tele2“ faktų paviešinimu siekia
      išvengti vartotojų suklaidinimo, tuo tarpu „Bitės“ kontrargumentais kaltė dėl
      reklamos klaidingumo tiesiog perkeliama vartotojai. p. Ugnės teisė į privatų gyvenimą nėra pažeista.

      Pagarbiai,
      Andrius Baranauskas, Tele2

    • Kestutis

      Tele2 pasiruošė šitam klausimui. Tada jo ir nelieka

    • Nutaiva

      Andriau, malonu, kad išsakėte savo piziciją ir pakomentavote mano klausimus.

      Tik neatsakėte į klausimą – ar sutartyje yra visos galimybės klientui pirmiausiai nesutikti arba sutikti su tiesiogine rinkodara, kaip to reikalau LR asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo 14 str. 1 ir 2 dalys ?

    • Andrius Baranauskas

      Labas,

      daug klausimų, pabandysiu į visus atsakyti paeiliui.

      1. Klientų sąskaitų duomenis saugom 10 metų, tai numato finansinę apskaitą reglamentuojantys teisės aktai.
      2. Ankstesniame punkte paminėtų duomenų tiesioginės rinkodaros tikslais NENAUDOJAME.
      3. Sutikti arba nesutikti su tiesiogine rinkodara galima – Tele2 sutartys sudaromos
      tiksliai laikantis įstatymų ir jose įtrauktos visos privalomos sąlygos,
      įskaitant ir klientų sutikimą/nesutikimą dėl rinkodaros. Sutarties sąlygas
      skelbiame čia: http://www.tele2.lt/files/Tele2_sutartis_2013.03.20_redakcija.pdf,
      sutikimas/nesutikimas pateikiamas atskira žyma sudarant konkrečią sutartį.
      4. Visa tai neturi nieko bendra su Bitės klipe rodoma mergina – dėl jos duomenų žr. mano ankstesnį atsakymą.

      Jei bus dar klausimų – mielai prašom, tik nepykit, jei iškart neatsakysiu. Nenuobodu čia pas mus :)

  • Evaldas

    Man tai neskaniai atrodo pastarųjų mėnesių Bitės reklamos, tai niekada nesirinkčiau šio operatoriaus.

    • Simintis

      Tai tau reklamos stilius daro didesne įtaka nei paslaugų savybės?

    • nelabai rupi

      Operatoriu kovos yra idomios tik patiems operatoriams, ju darbuotojams, atstovams ir dar 10% Lietuviu. Todel mielas tele2 ar omnitel darbuotojau Evaldai, eik dirbti :)

  • Ed

    Nemanau, kad t2 tokie buki ir neapsvarstę teisinės atsakomybės pultų į ataką prieš bitės reklamą. Nors ir mano operatorius omnitelis, bet bitės reklamų nepernešu. Nežinau į kokią amžiaus kategoriją bitė taikosi su tuo poška, bet turbūt over 60..

  • Dovilė

    Jau kai tik atsirado reklama su Sauliumi Poška, man Bitė nemaloni pasidarė. Aišku, ta konkurencija man, kaip vartotojai, yra puikus dalykas: aš išlošiu, bet negi Bitės rekamų kūrėjai yra tokie nekūrybingi, kad sugeba tik prikolint iš kitų reklamų? Man todėl ir patinka tiek Tele2 tiek Omnitel, kad nors kartais tos reklamos ne kiek rimtos, kiek juokingos, bet čia ir yra orginalumas. Nors agresyvumas reklamoje yra plačiai paplitęs (bent jau užsienyje tai tikrai), manęs visiškai nežavi kompanija, kuri pati nesugeba sukurti ko nors savo, o tik sugeba gerai “pastumt”.

  • Rūta Latinytė

    Ugnė nedalyvavo jokioje viešoje veikloje, dėl ko ją visuomenė turėtų žinoti, todėl neatitinka „viešo asmens“ sąvokos. Buvusi „Tele2” klientė yra privatus asmuo, kurio duomenys turi būti
    saugomi. Nei teisės aktuose ar praktikoje nėra jokių nuostatų, kurios leistų viešai atskleisti informaciją apie privataus fizinio asmens gyvenimo duomenis esant tariamam „viešam interesui“.

    „Tele2” galėjo komentuoti tik atitinkamą informaciją, kuri minima reklamoje. Pavyzdžiui, ar toks sutaupymo lygis įmanomas. Tačiau buvęs Ugnės operatorius pasirinko paviešinti su privačiu gyvenimu susijusias detales: kad ji naudojasi taksi paslaugomis, kad skambina į užsienį, aukoja labdaringiems projektams.

    Todėl esame įsitikinę, kad tai yra šiurkštus asmens privatumo, verslo etikos ir eilės teisės aktų pažeidimas. Šiuo metu svarstome ir imsimės visų teisinių priemonių, kad apgintume savo klientę.

    • Edgaras Matulionis

      O ar atsiprašysite, kad sąmoningai klaidinote klientus, teigdami melagingą informaciją?

    • vytis

      „Tele2” galėjo komentuoti tik atitinkamą informaciją, kuri minima reklamoje. Pavyzdžiui, ar toks sutaupymo lygis įmanomas.

      Tele2 ir pakomentavo, neimanoma sutaupyti 70lt mokant 30lt.

      Slaptu duomenu neatskleide, o pataise “klaidele” isivelusia bites reklamoje, gal jie skaiciuot nemoka, gal skaiciu nepazysta ir vietoj 3 panaudojo 7.

    • paprastas žmogus

      Gerbiama Rūta,

      Geriau paaiškinkite, kam šitie paskutinio pusmečio marketinginiai vėjai keliami? Man rodos, kad jus valdančiam fondui jau senokai pribrendo exit’as, taigi bandote sukelti vartotojų statistiką būsimam pirkėjui laikinai laidodami finansinius rodiklius.

      Na o Ugnės konflikte vienareikšmiškai palaikau T2.