Liberalėjam: Tele2 atsako konkrečiai – Labas meluoja

Dar visai nesenai stebėjomės, kad Labas klipuose pašiepia Tele2 reklamas ir tai atrodė kaip visai drąsus žingsnis (esame atpratę nuo lyginamųjų reklamų), tačiau dabar tie klipai atrodo kaip švelnus “surface scratch” – reklamose atviru tekstu sakoma, kad konkurentas blogesnis: minimi pavadinimai, skaičiai, rodomi klientai. Labas sako A, o po kelių dienų Tele2 atsako B – štai ką Tele2 transiuos per TV nuo šiandien:

Apie konkurenciją: jei Lietuvoje liberalizuotume reklamos rinką kaip JAV, gal konkurencija dar padidėtų? Gal jau skaitėte – JAV, LA atsidarė nauja kavinė “Dumb Starbucks Coffee” – visiška Starbucks kopija tik su “kitu” pavadinimu. Starbucks sakė, kad nieko bendro su tuo neturi. Dumb SC kurį laiką dalino nemokamą kavą. Po kelių dienų kavinė užsidarė, tačiau ne dėl savo pavadinimo, bet dėl to, kad neturėjo higienos leidimo. Projektas buvo užsuktas Kanados komiko Nathan Fielder, kuris juokauja dideliu mastu:

P.S. Dumb Starbucks merchandising’o jau galima nusipirkti Ebay. Keista, kad dar pas mus nei vienas operatorius neprekiauja savo herojų marškinėliais ir kažkaip nedalina jų atributų – juk galima būtų įtraukti klientus atstovauti tavo pusę.

Share Button