„Klaipėdos nafta“: Kai naujas logotipas nekalba pats už save, kažkas turi pakalbėti.

„Klaipėdos nafta“: Kai naujas logotipas nekalba pats už save, kažkas turi pakalbėti.

6 1360

Kai kurioms reklamos agentūroms savo puslapį fb atnaujinant kartą per pusmetį, būna nesuspėji susekti visų naujienų. Viena iš jų – po metus trukusios ligos trukusio darbo, „Lowe Age“ atnaujino „Klaipėdos naftos“ logotipą. Įdomioji reikalo dalis ir yra būtent proceso trukmė bei gautas rezultatas, kurį, tradiciškai, gan gerai atspindi jo pristatymas visuomenei – kuo paaiškinimas bei pristatymas ilgesnis, tuo darbas prastesnis.

Iš pranešimo:
Naftos produktų ir suskystintųjų gamtinių dujų terminalų operatorė AB „Klaipėdos nafta“ atnaujino 14 m. gyvuojantį prekės ženklą.

„Užimame svarbią poziciją šalies energetikos sektoriuje, todėl savo veiklas privalome grįsti ne tik gerais finansiniais rodikliais, tačiau ir profesionaliu vizualiniu identitetu. Senasis prekės ženklas nebeatitinka šiandienos realijų, todėl norėjome sukurti naują, šį laikmetį atitinkantį ir bendrovės vertybių įkvėptą prekės ženklą“, – apie svarbų vizualinį virsmą sakė KN Finansų ir administravimo departamento direktorius, vykdantis generalinio direktoriaus funkcijas, Marius Pulkauninkas.

Naujasis KN prekės ženklas sukurtas vadovaujantis AB „Klaipėdos nafta“ veiklos istorija ir bendrovės vertybėmis: iniciatyvumas, profesionalumas, skaidrumas, patikimumas ir socialinė atsakomybė. Todėl KN logotipas įgyja naujas savybes, glaudžiai susijusias su bendrovės vertybėmis ir kasdiene vykdoma veikla. Nuo šiol ženklui būdinga: vidinė energija, kasdienis virsmas, jis yra lengvas bei nepriklausomas.

„Naujasis logotipas – globalios geografinės aprėpties ženklas, atstovaujantis Lietuvos visuomenės interesus ir kuriantis partnerystei vertę visame pasaulyje. Atnaujinant šį prekės ženklą buvo stengiamasi jį padaryti modernų, tačiau  kartu  išlaikant atpažįstamumą“, – teigė M.Pulkauninkas.

KN prekinį ženklą sudaro: abstraktus ir aiškus, dinamiškas, bet stabilios konstrukcijos, atviras ir neuždarytose savo formose, minimalistiškai santūrus simbolis su šalia jį lydinčiomis didžiosiomis KN raidėmis.

„Sėkmingas prekės ženklas turi ne tik pasakoti apie įmonės veiklą, bet kartu ir būti aiškus, greitai suvokiamas ar nešantis tam tikrą komunikacijos kryptį. Peržiūrėję bendrovės tikslines auditorijas, identifikavome, jog jos suvokia skirtingai prekinį ženklą, todėl naujame ženkle modeliuojame du naujus šūkius, kurie artimi tam tikrai tikslinei auditorijai“, – pasakojo bendrovės vadovas.

Anot M.Pulkauninko, atstovaujant Lietuvai ir šalies piliečių interesams, prekės ženklo šūkis tapo emocionalusis – „KURIAME NEPRIKLAUSOMYBĘ“, o žvelgiant į verslo klientus visame pasaulyje, kur būtinas ne infrastruktūros sukūrimas, o jos išmanymas bei žinios, vadovaujamasi šūkiu – „KNOWLEDGE DRIVEN“.

Juridinis statusas AB „Klaipėdos nafta“ nesikeičia.

Share Button
  • Lol

    Tai jus. geriau argumentuotai sakykite, kas kaip kodel, nes visi mato, kad zenklas, tikrai ligotas, bet kad butu isvengta tokiu dalyku ateityje – butu smagu zinot, jog monograma turi buti matoma, jei noretas ideti akcentas – stilizuotas aiskiai, sriftai mazuose dydziuose iskaitomi, atliekantys funkcija, o ne dekoratyvianiai ir panasiai. Bet pasipizdavoti lengviausia, o manau jusu misija turetu buti edukuoti.

    • Ad guy

      Kritikuoti arba argumentuoti galima tada, kai yra atspirties taškas. Šiuo atveju to nėra – darbas nekritikuotinas. Čia būtų tas pats, kas žiūrint į troleibusą bandyti argumentuoti, kodėl jis nelaimės Eurovizijos. Galima, bet nebent iš neturėjimo, ką veikti arba už didelius pinigus.

    • Lol

      Tai atspirties taskas yra, kai tu moki daryti ir matai kas yra (ne)padaryta. O ta skirtuma konstruktyviai pateiki savo skaitytojams. Nes asmeniskai tikrai pasigendu lietuviu straipsniu apie logo. Galvoju O! Pasiziuriu, eiline pizdavone. Ta prasme nenoriu kritikuoti, bet siuliau dazniau perzvelgti ir kiek issamiau apie tai parasyti. O kad sugedinti sveika, tai pritariu. Bet tinkamesnio tono parinkimas veiktu labiau. Nes juk Jus ne delfi, kad tiesiog repost repost.

  • ad mushroom

    grybas, tu ad guy ir tai nediskutuotina. Viskas, ka darei ne tu, yra nesamone. Tik kodel tu cia ta diskusija uzvelei? neturi ka veikti, ar uz didelius pinigus?

  • Andrius Verseckas

    Oj, beveik praleidau „najiezdą“ šiame svarbiame marketingo žinių portale :)

    • DansuDansu

      Arba, kaip mėgsta sakyti DJ Gintaras Šeputis: „nuo scenos nueinančiame tinklaraštyje“.