Kaip su savo reklama neatsidurti greta dviprasmiško ar „aštraus“ turinio?

Kaip su savo reklama neatsidurti greta dviprasmiško ar „aštraus“ turinio?

Autorius -
0 1159

Senas klausimas, bet problema išlieka ir netgi didėja. Įdedi reklamą, o greta einantis naujienų srautas kuria kontekstą. Ir neretai – labai nemalonų (kaip šiuo atveju).

Kad žiniasklaida bulvarėja ir jai reikia „click’ų“, tai čia nieko naujo. Bet tokioje žiniasklaidoje reklamuotis gali būti ir pavojinga – Jūsų reklama atrodys dviprasmiškai ar net neigiamai. Interneto naujienų portaluose srautas didelis, todėl kontekstas gali keistis net kartą per kelias valandas.

O ką apie tai mano žiniasklaidos planavimo profesionalai? Kaip jie rekomenduoja apsisaugoti nuo panašių situacijų?

Saulius Šukaitis, media agentūros „Vizeum“ direktorius pripažįsta, kad reklama ir turinys yra tarsi gretimose greitkelio juostose, kurios juda skirtingu greičiu, tad periodiškai įvyksta nepalankus susidūrimai – kartais reklama pakliūva į aštrių naujienų kaimynystę, o kartais greta atsiduria turinys, prieštaraujantis reklamos žinutei.

Jis sako, kad žiniasklaidos planuotojai turi įvairių įrankių, tačiau pirmiausia reikia planuoti taip, kad reklama nepatektų į nepageidaujamas naujienų portalų skiltis (pavyzdžiui, kriminalų).

Deja, bet dažnai tokios naujienos yra dedamo ir į pagrindinį srautą, todėl visiškai išvengti nemalonios dviprasmiško ar „aštraus“ turinio naujienų kaimynystės neįmanoma. Tokiu atveju padeda tik atidus stebėjimas ir žiniasklaidos priemonė nedelsiant informuojama, kad reklama arba turinys turi būti perkeltas į kitą vietą, t.y. nemalonios kaimynystės išvengta

Planuojant programiniu būdu taip pat galima pasirinkti tik pageidaujamą kontekstą, nepatogaus turinio rubrikas išjungti, tačiau, deja, ne visuose kanaluose.

Išvados
  • Visiškai nemalonios kaimynystės interneto naujienų portaluose ir netgi televizijoje neišvengsite.
  • Jeigu dedate reklamą, pasiruoškite stebėti ir nedelsiant informuoti kanalą, kad šis panaikintų nemalonią kaimynystę. Arba tai patikėkite žiniasklaidos planuotojams.

Norintys šimtaprocentinių garantijų turėtų rinktis kanalą:

  • Kuriame informacija kinta lėtai ir yra kontroliuojama – spaudą.
  • Kuriame neigiamos informacijos praktiškai nėra – radiją.
  • Kuriame ne tik nėra neigiamos informacijos, bet ji netgi yra teigiama, profesionali – žurnalai.

Beje, ieškant šios problemos būdų, paskutinis punktas atrodo labai patraukliai. Tokie žurnalai, kaip „Verslo klasė“ – vyrams, „Moteris„, „Laima“ – moterims arba „N WIND“ – kūrybinei industrijai.

 

Share Button