Ar bankų IT paslaugų centrams tikrai reikia darbuotojų? Nepanašu.

Ar bankų IT paslaugų centrams tikrai reikia darbuotojų? Nepanašu.

Autorius -
8 2310

Lietuvoje griausmingai kuriasi IT centrai, kurie skelbiasi priimsiantys darbuotojus „šimtais“. Džiaugiamės ir mes.

Tačiau pabandėme „virtualiai“ įsidarbinti, t.y. pabandyti išsirinkti, į kurį labiau išsireklamavusį centrą mums mieliausia būtų nueiti dirbti, remdamiesi tik internete randama jų komunikacija. Ko natūraliai tikėjomės? Bent jau interneto svetainės, kur būtų pristatytas centras, jo filosofija ir pan.

Idealu būtų buvę pamatyti daug gražių nuotraukų, kuriose šypsotųsi galbūt būsimi kolegos, kuriose matytųsi centrų aplinka, kuri taip ir kviestų: „ateikit, bus smagu (gera, jauku, patogu ir t.t.)“.

Ką radome? Ogi nieko. Nes bankų IT paslaugų centrai garsiai ir dažnai kalba tik žiniasklaidoje, o patys yra tokie slapti, kad internete neįmanoma nieko rasti.

Taigi.

„Skandinaviska Enskilda Banken AB“ Vilniaus filialas (SEB grupės paslaugų teikimo centras Vilniuje). Bene išsamiausiai centras pristatomas čia. Ir… viskas. Radome dar tokį FB puslapį

„Swedbank“ grupės IT Kompetencijų centras. Neradome nieko. Dar kartą patikrinome visagalį „Google“… ir vėl nieko.

Gal pavyks su „Danske Bank“ IT kompetencijų centru, kuris prieš pusmetį ketino priiminėti po 1,3 darbuotojo per dieną? Kaip ir pas kitus bankus, radome naujieną banko svetainėje, kur – jokio linko ir nuorodos… Įvedam „danske“ Facebook‘e: randam banką, randam maratoną, bet centro – deja, ne.

Specialiai atskyrėme Lietuvoje veikiančius bankus, nes jie, matyt, mano, kad pakanka viską „pakišti“ po banko pavadinimu ir viskas bus gerai. Vargu, žinant, kad tikslinė grupė yra išsilavinę ir neabejotinai naudojasi internetu. Ką tokie žmonės gali pagalvoti apie darbovietę, kuri net nesugeba susikurti interneto svetainės?

O štai visiškai kitaip atrodo Lietuvoje neveikiančiam bankui priklausantis „Barclays Technology Centre Lithuania“: Svetainė yra, nors ir globali su lietuvišku „kambarėliu“. „Facebook“ profilis yra. Ir net Wiki yra. Jau nekalbant apie didžiulę iškabą ant „Green Hall“, kurią matė visi vilniečiai ir nemirktelėję pasakys, kur yra įsikūręs centras. Pabandykit to paties paklausti apie kitus centrus.

Mažiau besigiriantis Švedijos skambučių centras „Transcom“ atrodo irgi neblogai. Lietuvišką kambarėlį globalioje svetainėje turi. O Facebook profilis ir visai neprastas.

Einam toliau, „Western Union Processing Lithuania“. Apie pinigų perlaidas į/iš Lietuvos internete radome. Dar Facebook‘e radome pasaulinį profilį. Deja, daugiau nieko.

Apibendrinam… Ką čia apibendrinti – patys matote.

Beje, jeigu neradome kokios nors svetainės ar puslapio, atsiprašome – dairėmės „riebų“ pusvalandį. Jeigu visgi yra tie puslapiai, pasidalinkite.

Share Button
  • eva

    mano ziniomis viskas vyksta per idarbinimo agenturas ir linkedin. tave patys susiranda.

  • jonas

    Danske savo fb nuolat skelbia įvairias žinias apie DGITL centrą.

  • Nerijus Petrauskas

    Šiandien potencialiems IT centrų darbuotojams svarbiau gyvos rekomendacijos ir asmeninė patirtis bendraujant su būsimais kolegomis. Jei norite įsitikinti, kodėl tai komunikacijoje veikia efektyviau, kviečiu „Dansu“ atstovus į svečius – naujai įsikūrusį Danske Bank IT Lithuania (DGITL) centrą A.Goštauto gatvėje. Susisiekime el.paštu. :)
    Nerijus Petrauskas, DGITL

  • Nerijus Petrauskas

    P.S. ir teisingai pakomentavo Jonas – DGITL žinutes socialiniuose tinkluose rasite Danske Bank paskyrose Facebook ir LinkedIn.

    • Dansu

      Visa IT centrų komunikacija žiniasklaidoje „pastatyta ant to“, kad čia yra kažkas super: centras, kompetencijos, informacinės technologijos ir t.t. Tai sukuria lūkestį ir suvokimą, kad IT centrai yra kažkas kito (daugiau, kitoniško, geresnio ir t.t.).

      Tačiau kasdienėje komunikacijoje centrai staiga tampa bankų padaliniais: informacija tik banko svetainėje arba tik banko FB paskyroje ir t.t.

      Tai esminis skirtumas tarp „brand promise“ – ar Jūs kviečiate dirbti banke, ar IT/kompetencijos centre. Bankas turi savą „asociacijų puokštę“ ir dalis žmonių tiesiog nenorės dirbti kaip bankininkų „back office“, kur tau vadovauja finansininkai.

      Kad ir kaip žiūrėt, visose kompanijose yra „frontmen“, kurie uždirba pinigus ir yra svarbiausi, bei „back office“, kurie tik aptarnauja „frontmen’us“. IT žmogus „Google“ ar „Alnoje“ bus „frontmen“, o banke – tik „back office“.

      Štai čia ir yra problema

    • Neryus

      Deja, bet IT žmogus visada bus „back of house“.

  • Ryan

    Cia yra Western Union’o Facebook paskyra: https://www.facebook.com/WesternUnionLietuva/
    Labai lengvai kazkaip radau.

    Ir siaip kiek zinau jie nepozicionuoja saves kaip IT centras. Daugiau kaip finansiniu operaciju ir kliento aptarnavimo centras.

  • Silvija Ija

    Na kuriasi kuo toliau tikrai tuo daugiau it centrų. Tik klausimas ar jie visi sugebės teikti kokybiškas paslaugas…? Juk kokybiškos it paslaugos klientams ir yra svarbiausia.